برگزاری چهارمین جلسه شورای مدیران معاونت بهداشتی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان
امروز 27 اردیبهشت ماه سال 1401 چهارمین جلسه شورای مدیران با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، معاون فنی معاونت بهداشتی و جمعی از مدیران واحدهای فنی این معاونت در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا دکتر سید سعید کسائیان در راستای اجرای برنامه قرارگاه سلامت و جوانی جمعیت بر تشکیل کمیته ها و زیر کمیته ها در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف برنامه، در اسرع وقت تاکید نمود، سپس توضیحاتی در خصوص پیگیری برنامه های ساغ ( دبیر خانه سلامت و امنیت غذایی استان ) و برنامه سند تقویت نظام شبکه ارائه کرد.
در ادامه جلسه دکتر محمد ناصر رهبر گزارشی در خصوص شاخص بیماریهای قابل پیشگیری با واکسن ارائه نمود و در پایان هر یک از مدیران واحدهای ستادی در مورد مسائل مربوط به واحد خود نقطه نظراتی را بیان کردند .